Trung Tâm Tiếng Anh JOLO
  • Liên hệ
  • Cơ hội nghề nghiệp
  • Trung Tâm Tiếng Anh JOLO
  • Giới thiệu
    • Giới thiệu JOLO English
    • Cơ sở vật chất
    • Đội ngũ giáo viên
    • Lý do bạn chọn chúng tôi
  • Tin tức
    • Tin tức sự kiện
    • Chương trình ưu đãi
    • Đối Tác Chiến Lược Của JOLO
    • Thi thử Mock Test hàng tháng
    • Nội Quy Học Tập
  • Các Khóa Học
    • Luyện Thi IELTS
    • Tiếng Anh Giao Tiếp
    • IELTS General - Định cư
    • Tiếng Anh Trẻ Em
  • Học Viên Điểm Cao IELTS
  • English Library
    • Hướng Dẫn Học Tiếng Anh Căn Bản
    • Hướng Dẫn Học IELTS
    • Download Tài Liệu & Ebook
  • IELTS SUMMER CAMP 2025

×

  • Liên hệ
  • Cơ hội nghề nghiệp

10 list từ vựng Academic cho IELTS 7.0 trong tầm tay

10 list từ vựng Academic cho IELTS 7.0 trong tầm tay

tu-vung-ielts-academic

Trong quá trình luyện thi IELTS đối với nhiều người, Reading và Writing là 2 kỹ năng đòi hỏi vốn từ Academic nặng nhất. Nếu không có kiến thức từ vựng học thuật phong phú, bạn sẽ không thể làm tốt 2 phần thi này. Nhưng trong kho từ vô vàn và mênh mông, học thế nào cho đủ? JOLO English sẽ giải đáp ngay câu hỏi này của bạn với  10 list từ vựng Academic cho IELTS 7.0 trong tầm tay

Có những cách cơ bản sau để bạn có đủ vốn từ cần thiết để tăng cơ hội đạt IELTS 7.0:

  • Học theo 10 sublists sau, ghi nhớ nghĩa từng từ và các dạng khác của từ (noun - verb - adjectives - adverb)
  • Học synonyms của các từ và làm các bài tập liên quan để củng cố kỹ thuật Paraphrase. Các bạn có thể tham khảo bài tập trên 2 website test và chữa bài online sau, các bài tập thiết kế để các bạn tập trung vào nghĩa hay dùng nhất trong các ngữ cảnh Academic nên phù hợp với các bạn học viên IELTS ở mọi trình độ:
    • http://www.englishvocabularyexercises.com/AWL/index.htm
    • http://www.ieltsbuddy.com/awl-exercises.html
  • Thường xuyên đọc các article trên báo nước ngoài để cập nhật các topic và từ vựng mới

Sublist 1

Academic

Simple

analysis

examine

approach

way

area

field

assessment-

Evaluation (sub 2)

assume

 

authority-

government

available

ready

benefit

gain

concept

idea

consistent

same

constitutional

contain

context

 

contract

Shorten, reduce

create

 

data

 

definition

 

derived

originate

distribution

 

economic

 

environment

Surrounding

established

build

estimate

predict

evidence

 

export

 

factors

 

financial

 

formula

 

function

 

identified

 

income

earning

indicate

show

individual

each

interpretation

explain

involved

associate

issues

problem

labour

work

legal

 

legislation

 

major

main

method

 

occur

happen

percent

 

period

 

policy

 

principle

 

procedure

 

process

 

required

need

research

study

response

feedback

role

 

section

Part

sector

field

significant

meaning

similar

same

source

 

specific

 

structure

 

theory

 

vary

 

Sublist 2

Academic

Simple/other

achieve

Get, gain, acquire, attain, accomplish

acquisition

Get, gain

administration

field

affect

Evaluation (sub 2)

appropriate

Relevant (sub 2)

aspects

governmen t

assistance

help

categories

list

chapter

idea

commission

same

community

contain

complex

 

computer

shorten, reduce

conclusion

Summary (sub4)

conduct

Do, carry out

consequences

Result, outcome

construction

building

environment

Surrounding

established

build

estimate

predict

evidence

 

export

 

factors

 

financial

 

formula

 

function

 

identified

 

income

earning

indicate

show

individual

each

interpretation

explain

involved

associate

issues

problem

labour

work

legal

 

legislation

 

major

main

method

 

occur

happen

percent

 

period

 

policy

 

principle

 

procedure

 

process

 

required

need

research

study

response

feedback

role

 

section

Part

sector

field

significant

meaning

similar

same

source

 

specific

 

structure

 

theory

 

vary

 

consumer

 

credit

 

cultural

 

design

 

distinction

difference

elements

substance

equation

 

evaluation

Assessment (sub 1)

features

Characteristic

final

End/last

focus

 

impact

influence

injury

 

institute

 

investment

 

items

Things/stuffs

journal

Paper/ magazine

maintenance

keep

normal

 

obtained

get

participation

Join/take part in

perceived

understand

positive

 

potential

 

previous

Before/prior to/in advance

primary

basic

purchase

buy

range

 

region

area

regulations

rule

relevant

Appropriate (sub 2)

resident

occupant

resources

 

restricted

limited

security

safe

sought

find

select

choose

site

place

strategies

 

survey

 

text

 

traditional

 

transfer

move

Sublist 3

Academic

Simple/other

alternative

other

circumstances

situation

comments

opinion

compensation

 

components

ingredient

consent

accept

considerable

 

constant

stable

constraints

 

contribution

 

convention

Traditional (sub 2)

coordination

organize

core

centre

corporate

 

corresponding

Like/same

criteria

Requirement (sub 1)

deduction

Delete/remove (sub 3)

demonstrate

present

document

 

dominant

prevalent

emphasis

stress

ensure

Guarantee

excluded

Except/ eject/omit

framework

 

funds

stock

illustrated

 

immigration

 

implies

mean

initial

First/begin

instance

example

interaction

 

justification

 

layer

 

link

Associate/ Involved(sub1 )

location

Place/site (sub2)

maximum

 

minorities

Small/tiny

negative

 

outcomes

Result/ consequences(sub2)

partnership

 

philosophy

 

physical

 

proportion

Percent (sub1)

published

Bring out, release, announce

reaction

Response (sub1)

registered

 

reliance

believe

removed

 

scheme

outline

sequence

Succession (sub7)

sex

gender

shift

Change/alter /modify

specified

 

sufficient

Enough

task

 

technical

expert

techniques

 

technology

 

validity

 

volume

amount

Sublist 4

Academic

Simple/other

access

reach

adequate

Enough/ sufficient (sub 3)

annual

yearly

apparent

Evident/seeming

approximated

Around/about

attitudes

behavior

attributed

assign

civil

 

code

 

commitment

 

communication

 

concentration

Focus (sub1)

conference

discussion

contrast

opposite

cycle

round

debate

argument

despite

although

dimensions

Aspects (sub2)

domestic

local

emerged

appear

error

mistake

ethnic

 

goals

Aim, target

granted

 

hence

thus

hypothesis

postulate

implementation

Do/perform/ carry out/conduct

implications

 

imposed

 

undertaken

 

integration

consolidate

internal

inner

investigati on

 

job

Career, work, occupation (sub4)

label

Mark

mechanism

Principle (sub1)

obvious

 

occupation al

Job (sub4), work, career

option

choice

output

Yield, product

overall

 

parallel

 

parameters

 

phase

stage

predicted

Forecast/estima tes (sub1)

principal

Main, primary (sub2)

prior

Before, in advance

professional

 

project

plan

promote

Advertise/ encourage

regime

Government, authority (sub1)

resolution

 

retained

keep

series

 

statistics

 

status

condition

stress

Emphasis (sub3)

subsequent

 

sum

total

summary

Conclusion (sub 2)

Sublist 5

Academic

Simple/other

academic

 

adjustment

adaptation

alter

Change, shift (sub3), modify

amendment

add

aware

Recognize, know, realize, perceive (sub2)

capacity

Ability, content

challenge

 

clause

 

compound

combine

conflict

fight

consultation

reference

contact

 

decline

wane

discretion

 

draft

 

enable

 

energy

vigour

enforcement

Compulsory, imperative

entity

exist

equivalent

 

evolution

 

expansion

enlargement

exposure

 

external

outside

facilitate

Help/ ease

fundamental

Basic/key

generated

Create (sub1)

generation

 

image

 

liberal

free

licence

Permit/certify

logic

 

marginal

slight

medical

 

mental

 

modified

Change, alter (sub5)

monitoring

supervise

network

web

notion

Idea, concept (sub1)

objective

Aim, target

orientation

 

perspective

view

precise

Exact/ accurate

prime

premier

psychology

 

pursue

follow

ratio

 

rejected

eliminate

revenue

Income (sub1)

stability

Constance (sub3)

styles

manner

substitution

Replace, switch

sustainable

 

symbolic

 

target

Aim, object

transition

Passage, change over

trend

tendency

version

edition

welfare

Well-being

whereas

 

Sublist 6

Academic

Simple/other

abstract

 

accurate

Exact, precise (sub5)

acknowledged

Know, notice, recognize

aggregate

Sum (sub4), total

allocation

Distribution (sub1)

assigned

Attribute (sub4), delegate

attached

bind

author

Write, source(sub1)

bond

Adhere, attach, bind, stick, cohere

brief

Abstract (sub6), abbreviate

capable

able

cited

Quote, refer

cooperative

 

discrimination

 

display

Show/exhibit

diversity

Vary (sub1)

domain

arena

edition

Version (sub5)

enhanced

Improve, upgrade

estate

 

exceed

Pass, overstep, transcend

expert

Technical (sub3) skillful/ proficient

explicit

Clear, obvious (sub4)

federal

union

fees

 

flexibility

 

furthermore

Moreover

gender

Sex (sub3)

ignored

neglect

incentive

motivate

incidence

 

incorporated

Integrate(sub4 )/merge

index

 

inhibition

suppress

initiatives

First step, opening

input

 

instructions

Direction

intelligence

 

interval

separation

lecture

Speech/talk

migration

 

minimum

 

ministry

 

motivation

Incentive(sub6 )

neutral

 

nevertheless

howeve

overseas

abroad

preceding

Past/previous (sub 2)

presumption

Assumption (sub1)

rational

 

recovery

retrieve

revealed

Uncover/ bring out

scope

range

subsidiary

Subordinate, supplement

tapes

record

trace

hint

transform

Shift/ alter/ change/ modify

transport

Ship/carry

underlying

Basic, fundamental (sub5), rudimentary

utility

Usefulness

Sublist 7

Academic

Simple/other

adaptation

Adjustment (sub5)

adults

 

advocate

support

aid

Help/assist(sub2 )

channel

canal

chemical

 

classical

 

comprehensive

Perceive (sub2)

comprise

Contain/consist

confirmed

sustain

contrary

Opposite, reverse, adverse

converted

 

couple

Pair

decades

 

definite

 

deny

refuse

differentiation

Distinction (sub2)

disposal

 

dynamic

 

eliminate

Reject (sub5), wipe out

empirical

Hands-on

equipment

 

extract

Select, isolate

file

 

finite

 

foundation

Initiation (sub6)

global

worldwide

grade

level

guarantee

Ensure, warrantee

hierarchical

 

identical

Real, really, very

ideology

 

inferred

guess

innovation

Creation, invention

insert

Put in

intervention

Treatment, interference

isolated

Detach, separate

media

 

mode

Style, way

paradigm

 

phenomenon

 

priority

 

prohibited

Ban, forbid

publication

issue

quotation

Cite, refer, mention

release

free

reverse

Setback, turn back

simulation

Copy, imitate

solely

One, only, exclusively

somewhat

Pretty, slightly, fairly

submitted

Give in

successive

Serial, consecutive, sequential (sub3)

survive

Live, exist

thesis

 

topic

Subject, theme

transmission

Infection, contagion

ultimately

Last, end, final

unique

Only, solely (sub 7), singular

visible

seeable

voluntary

 

Sublist 8

Academic

Simple/other

abandon

Quit, give up

accompanied

Follow, come with, go with, attach to

accumulation

Collection, aggregation (sub6)

ambiguous

Not clear

appendix

 

appreciation

 

arbitrary

 

automatically

 

bias

 

chart

 

clarity

clearness

conformity

Accordance, compliance

commodity

Trade good

complement

Add, amendment

contemporary

Present-day

contradiction

Oppose, negate

crucial

Important, essential

currency

 

denote

refer

detected

Find, discover

deviation

Diversion, difference

displacement

Replacement, shift

dramatic

striking

eventually

End, last, final, ultimate (sub7)

exhibit

Show, present, demonstrate, display

exploitation

 

fluctuations

Variation (sub 1)

guidelines

 

highlighted

Stress, point up

implicit

Imply, unexpressed

induced

Cause, result in

inevitably

Necessarily, unavoidably

infrastructure

Framework (sub 2)

inspection

Check, audit, survey

intensity

 

manipulation

Control, play, manage

minimised

 

nuclear

 

offset

 

paragraph

 

plus

 

practitioners

 

predominantly

Prevalent, dominant

prospect

View, outlook, expectation

radical

Root, base, stem

random

Arbitrary (sub 8)

reinforced

 

restore

Repair, renew

revision

Modification (sub 5)

schedule

Agenda, timetable

tension

 

terminatio n

Stop, end, finish

theme

Subject, topic (sub 7)

thereby

 

uniform

Consistent (sub 1)

vehicle

means

via

through

virtually

Almost, most

widespread

Broad, popular

visual

Apparent (sub 4)

Sublist 9

Academic

Simple/other

accommodation

Adjustment (sub 5), fitting

analogous

Like, similar

anticipated

Estimate (sub 1), predict (sub 4)

assurance

Sureness, certainty

attained

Gain, achieve (sub 2)

behalf

 

bulk

Mass

ceases

Stop, end, finish, terminate (sub 8)

coherence

 

coincide

Co-occur (sub 1)

commenced

Start, begin, embark upon

incompatible

Inappropriate, mismatched

concurrent

Coincident (sub9)

confined

Limit, restrict (sub 2)

controversy

argument

conversely

 

device

equipment

devoted

dedicate

diminished

Minimize (sub 8)

distortion

twisting

duration

 

erosion

 

ethical

moral

format

arrangement

founded

 

inherent

Integral constitutional

insights

Wisdom, perception

integral

inherent

intermediate

Average, medium

manual

By hands

mature

Adult, ripe

mediation

 

medium

Average, intermediate (sub 9)

military

 

minimal

Smallest, lowest

mutual

Common, shared, reciprocal

norms

standard

overlap

 

passive

inactive

portion

part

preliminary

Beginning, introductory

protocol

 

qualitative

 

refine

Enhance (sub 6), enrich, ameliorate

relaxed

cozy

restraints

Control, constraint

revolution

 

rigid

Strict, inflexible (sub 6)

route

Road, path, itnerary

scenario

script

sphere

Sector (sub 1), domain (sub 6)

subordinate

Dependent, low level, subsidiary

supplementary

subsidiary

suspended

Delay, postpone

team

crew

temporary

Short-term

trigger

Drive, Induce (sub 8)

unified

Mingle, merge, amalgamate

violation

lawbreaking

vision

 

Sublist 10

Academic

Simple/other

adjacent

neighbouring

albeit

Though, although

assembly

Get together

collapse

Crash, break down

colleagues

Fellow, co-worker

compiled

Collect, accumulate (sub 8)

conceived

Consider, believe

convinced

 

depression

slump, recession

encountered

Meet, come across, confrontation

enormous

Huge, giant, gigantic

forthcoming

upcoming

inclination

Slope, trend

integrity

Unity, wholeness

intrinsic

Inherent (sub9), integral (sub 9)

invoked

 

levy

Impose (sub 4)

likewise

Too, also, as well, similarly

nonetheless

However, even so, nevertheless

notwithstanding

Nonetheless (sub 10)

odd

Unmatched, unpaired

ongoing

proceeding

panel

 

persistent

Consistent (sub 1)

posed

 

reluctant

Hesitant, unwilling

so-called

 

straightforward

Direct, straight

undergo

Endure, suffer

whereby

 

-------------------

Tham khảo thêm các Khóa Học Tiếng Anh Tại JOLO English:

  • Khóa học Luyện Thi IELTS
  • Khóa học Tiếng Anh Giao Tiếp
  • Khóa học Tiếng Anh Tổng Quát 
  • Khóa học Tiếng Anh Thiếu Niên
  • Khóa học Tiếng Anh Trẻ Em

Hệ Thống Trung Tâm Anh NGữ JOLO:

  • Hà Nội: (024) 6652 6525
  • TP. HCM: (028) 7301 5555
  • JOLO: Số 4, ngõ 54 Nguyễn Thị Định, Hà Nội
  • JOLO: Số 27 Trần Đại Nghĩa, Hà Nội
  • JOLO: Biệt thự B8, ngõ 128 Thụy Khuê, Hà Nội
  • JOLO: 62 Võ Văn Tần, Phường 6, Q.3, TP.HCM
  • JOLO: Số 02, tầng 1, tòa C2, Vinhomes Central Park, Q. Bình Thạnh, TP.HCM

 

Xem thêm

  • Cô Myra
  • Sôi động Hội thảo IELTS - Road To Success Session 1.0 - Speaking & Listening
  • Hội thảo IELTS - Road To Success Session 1.0 - Speaking & Listening
  • IELTS Listening: 8 thắc mắc thường gặp.
  • Từ vựng cho IELTS Writing Task 1: Line graph
  • 3 lời khuyên hữu ích giúp làm bài thi IELTS Listening nhanh hơn
  • Các phương pháp ôn luyện IELTS Listening hiệu quả (phần 1)
  • IELTS Tips: Cách tăng điểm Listening

Bạn vui lòng điền thông tin để nhận Lịch Học & Học Phí 

(Tư vấn viên của JOLO sẽ liên hệ tư vấn ngay cho bạn trong vòng 24H)

Hotline: 093.618.7791
  

Khóa học IELTS

IELTS Introduction (new)
19/05
18:30-21:00
Mon/Thu
Đăng ký
IELTS Intensive
02/06
09:00-12:00
Mon/Tue/Wed/Thu/Fri
Đăng ký
IELTS Introduction (new)
02/06
09:00-12:00
Mon/Tue/Wed/Thu/Fri
Đăng ký
IELTS Reinforcement
02/06
09:00-12:00
Mon/Tue/Wed/Thu/Fri09:00-12:00;
Đăng ký
IELTS Intensive
02/06
14:00-17:00
Mon/Tue/Wed/Thu/Fri
Đăng ký
Pre-IELTS (new)
02/06
09:00-12:00
Mon/Tue/Wed/Thu/Fri
Đăng ký
IELTS Intensive
04/06
14:00-17:00
Wed14:00-17:00; /Sat09:00-12:00;
Đăng ký
Speaking & Writing II
07/07
14:00-17:00
Mon/Tue/Wed/Thu/Fri
Đăng ký
Pre-IELTS (new)
14/07
09:00-12:00
Mon/Tue/Wed/Thu/Fri09:00-12:00;
Đăng ký
IELTS Intensive
02/06
09:00-12:00
Mon/Tue/Wed/Thu/Fri
Đăng ký
IELTS Reinforcement
02/06
14:00-17:00
Mon/Wed/Fri
Đăng ký
IELTS Intensive
02/06
09:00-12:00
Mon/Tue/Wed/Thu/Fri09:00-12:00;
Đăng ký
Pre-IELTS (new)
02/06
09:00-12:00
Mon/Tue/Wed/Thu/Fri09:00-12:00;
Đăng ký
Speaking & Writing II
07/07
09:00-12:00
Mon/Tue/Wed/Thu/Fri
Đăng ký
IELTS Intensive
14/07
09:00-12:00
Mon/Tue/Wed/Thu/Fri09:00-12:00;
Đăng ký
IELTS Intensive
15/07
14:00-17:00
Mon/Tue/Wed/Thu/Fri
Đăng ký
Pre-IELTS (new)
16/05
18:00-21:00
Mon/Fri18:00-21:00;
Đăng ký
IELTS Intensive
21/05
18:00-21:00
Mon/Wed
Đăng ký
IELTS_Private
21/05
09:00-11:00
Wed/Thu/Sat09:00-11:00;
Đăng ký
IELTS Introduction (new)
23/05
18:30-21:00
Wed/Fri
Đăng ký
Pre-IELTS (new)
02/06
09:00-12:00
Mon/Tue/Wed/Thu/Fri
Đăng ký
IELTS Reinforcement
02/06
09:00-12:00
Mon/Tue/Wed/Thu/Fri
Đăng ký
IELTS Intensive
02/06
09:00-12:00
Mon/Tue/Wed/Thu/Fri
Đăng ký
IELTS Intensive
02/06
14:00-17:00
Mon/Tue/Wed/Thu/Fri
Đăng ký
IELTS Introduction (new)
02/06
09:00-12:00
Mon/Tue/Wed/Thu/Fri
Đăng ký
Pre-IELTS (new)
02/06
14:00-17:00
Mon/Tue/Wed/Thu/Fri
Đăng ký
Speaking & Writing II
02/06
09:00-12:00
Mon/Tue/Wed/Thu/Fri
Đăng ký
IELTS Introduction (new)
12/06
18:0 - 21:0
Mon/Thu
Đăng ký
IELTS Reinforcement
07/07
09:00-12:00
Mon/Tue/Wed/Thu/Fri
Đăng ký
Speaking & Writing II
07/07
09:00-12:00
Mon/Tue/Wed/Thu/Fri
Đăng ký
IELTS Intensive
08/07
18:0 - 21:0
Tue/Thu
Đăng ký
IELTS Intensive
14/07
09:00-12:00
Mon/Tue/Wed/Thu/Fri
Đăng ký
IELTS Intensive
14/07
14:00-17:00
Mon/Tue/Wed/Thu/Fri
Đăng ký
Pre-IELTS (new)
14/07
09:00-12:00
Mon/Tue/Wed/Thu/Fri
Đăng ký
Pre-IELTS (new)
20/07
09:00-12:00
Sun
Đăng ký
Speaking & Writing
31/07
18:00-21:00
Tue/Thu
Đăng ký
Pre-IELTS (new)
02/08
09:35-12:05
Sat09:35-12:05;
Đăng ký
IELTS Reinforcement
02/06
14:00-17:00
Mon/Tue/Wed/Thu/Fri
Đăng ký
IELTS Introduction (new)
02/06
14:00-17:00
Mon/Tue/Wed/Thu/Fri
Đăng ký
IELTS Intensive
02/06
09:00-12:00
Mon/Tue/Wed/Thu/Fri
Đăng ký
IELTS Reinforcement
07/07
09:00-12:00
Mon/Tue/Wed/Thu/Fri
Đăng ký
Speaking & Writing II
07/07
09:00-12:00
Mon/Tue/Wed/Thu/Fri
Đăng ký
IELTS Intensive
14/07
09:00-12:00
Mon/Tue/Wed/Thu/Fri
Đăng ký
Pre-IELTS (new)
14/07
09:00-12:00
Mon/Tue/Wed/Thu/Fri
Đăng ký
  • Trần Đại Nghĩa
  • Nguyễn Thị Định
  • Võ Văn Tần
  • Thụy Khuê
  • Phạm Hùng
  • Tràng Thi

  • Mới
  • Xem nhiều
  • Top 3 Website Luyện Thi IELTS Trên Máy Bạn Không Thể Bỏ Qua

    Top 3 Website Luyện Thi IELTS Trên Máy Bạn Không Thể Bỏ Qua

  • Sample IELTS Speaking Part 2: Describe an important river/lake in your country.

    Sample IELTS Speaking Part 2: Describe an important river/lake in your country.

  • Đừng Thi IELTS One Skill Retake Nếu Bạn Không Biết Những Điều Sau

    Đừng Thi IELTS One Skill Retake Nếu Bạn Không Biết Những Điều Sau

  • Sample IELTS Speaking Part 2: Describe A Traditional Product In Your Country

    Sample IELTS Speaking Part 2: Describe A Traditional Product In Your Country

  • Sample IELTS Speaking Part 2: Describe A Place You Know Where People Can See A Lot Of Wildlife

    Sample IELTS Speaking Part 2: Describe A Place You Know Where People Can See A Lot Of Wildlife

  • Hướng dẫn Trả lời IELTS Speaking - Chủ đề: Travel & Holidays

    Hướng dẫn Trả lời IELTS Speaking - Chủ đề: Travel & Holidays

  • Tất tần tật về từ và cụm từ nối trong bài IELTS Writing Task 2

    Tất tần tật về từ và cụm từ nối trong bài IELTS Writing Task 2

  • Tổng hợp cấu trúc và ví dụ mẫu cho các dạng essay trong IELTS Writing Task 2

    Tổng hợp cấu trúc và ví dụ mẫu cho các dạng essay trong IELTS Writing Task 2

  • Từ vựng cho IELTS Writing Task 1: Line graph

    Từ vựng cho IELTS Writing Task 1: Line graph

  • Những cách mở đầu câu Speaking giúp tăng điểm Fluency & Coherence

    Những cách mở đầu câu Speaking giúp tăng điểm Fluency & Coherence

Các bài khác

Tìm Hiểu Về Các Từ Vựng Thông Dụng, Kèm Lời Chúc Ngày 20-10

"Nằm Lòng" Cấu Trúc Câu Hỏi Đuôi Trong Tiếng Anh

Tổng Hợp Lời Chúc Ngày Phụ Nữ Việt Nam 20/10

Gợi Ý IELTS Writing Task 2 - Is History A Waste Of Time?

goi-y-sample-essay-bai-mau-ielts-writing-task-2-chu-de-history

Hướng Dẫn Cách Làm Dạng Table Completion - IELTS Listening

huong-dan-cach-lam-dang-table-completion-ielts-listening
  • Home
  • English Library
  • Hướng Dẫn Học IELTS
  • Những cách mở đầu câu Speaking giúp tăng điểm Fluency & Coherence
 TP. Hồ Chí Minh

 JOLO English: Số 110, Đường số 2, Cư Xá Đô Thành, P.4, Q3.

Tel: 07.7718.1610

 JOLO English: Số 02, tầng 1, tòa C2, Vinhomes Central Park, phường 22, Q. Bình Thạnh.

Tel: 07.7718.1610

 JOLO English: S3.020215, Vinhomes Grand Park, P. Long Thạnh Mỹ, TP. Thủ Đức.

Tel: 07.7718.1610

Hà Nội

JOLO English: Số 4, ngõ 54 Nguyễn Thị Định, Q. Cầu Giấy. 

 Tel: 037.264.5065

JOLO English: Số 27 Trần Đại Nghĩa, Q. Hai Bà Trưng.

Tel: 024.3869.2711

JOLO English: Số 67 Thuỵ Khuê, Q. Tây Hồ.               Tel: 024.6652.6525

 JOLO English: S4.01, Vinhomes Smart City, Tây Mỗ, Q. Nam Từ Liêm.

Tel: 0988.313.868

GLN English: Tầng 12 toà nhà Handico, KĐT mới Mễ Trì, Nam Từ Liêm.

Tel: 024.2260.1622

GLN English: Tầng 1 & 8, Tòa nhà Coalimex, 33 Tràng Thi.

Tel:  024.6652.6525

Chính sách & Quy định chung Điều khoản sử dụng Chính sách bảo mật Quy định & Hình thức thanh toán
Công ty TNHH Dịch vụ và Phát triển Giáo dục Toàn Cầu JOLO
Địa chỉ: Số 4 ngõ 54, phố Nguyễn Thị Định, phường Trung Hòa, quận Cầu Giấy, TP Hà Nội
Điện thoại: 024.3555.8271
Email: cs@jolo.edu.vn
Số chứng nhận ĐKKD: 0106305989 do Sở Kế Hoạch và Đầu Tư Thành phố Hà Nội cấp.
Người đại diện: Ông Tạ Huy Hoàng

© 2025 Trung Tâm Tiếng Anh JOLO

  • Chính sách & Quy định chung
  • Điều khoản sử dụng
  • Chính sách bảo mật
  • Quy định & Hình thức thanh toán
  • circlefacebook
  • circletwitterbird
  • circleyoutube
  • circlelinkedin
  • circleinstagram

Hotline: 0989.606.366

Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

TPL_SCROLL